Hans Majestet Kong Harald 81 år.

I dag er Hans Majestet Kong Harald 81 år. Difor fann eg fram ei bok med tittelen Kong HARALD monarki i medvind og motvind. Boka er utgjeven av Lunde forlag i 1996. Forfattar  er Per Øyvind Heradstveit.

  • Bilderesultat for kong harald

Heradstveit skriv i prologen mellom anna dette.

Nidarosdomen 23. juni 1991. For ei stund sidan fylte Egil Hovlands inngangsmelodi domen. Salme 139 hadde minna sjelene om det innerste innhaldet i høgtida.

Salme 139,1-10 

 Herre, du ransakar meg og kjenner meg.
 Anten eg sit eller står, så veit du det,
 langt bortanfrå merkar du mine tankar.
 Anten eg går eller ligg, så ser du det,
 du kjenner alle mine vegar.
 Ja, før eg har eit ord på tunga,
 veit du det, Herre, fullt og heilt.

Du kringset meg på alle sider,
du har lagt di hand på meg.
Det er for underfullt til å skjøna,
det er så høgt at eg ikkje kan fatta det.

Kvar skal eg fara frå din Ande,
kvar skal eg røma frå ditt åsyn?

Fer eg opp til himmelen, så er du der,
og reier eg lege i dødsriket, så er du der òg.
Tek eg morgonrodens venger på
slår meg ned der havet endar,
så fører du meg jamvel der,
di høgre hand, ho held meg fast. 

Herre, du ransakar meg og kjenner meg.

Kongen knelte ved alteret, og biskop Finn Wagle la si hand på kongens hovud og ba::

Allmektige Gud, se i nåde til ham som her kneler for ditt åsyn.Sign kong Harald den femte, styrk og led han i hans gjerning som Norges konge. 

Så steig Dronning Sonja fram, og biskopen ba for henne.

Til lykke med dagen, Deres Majestet, Kong Harald. 

Kilde for bildet: bing.com om Harald.

Lyngdal 21. februar 2018.

Trygve Omland

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg