Slektstreff i Herdalen

Hjelp! Jeg kom over et bilde av slekta vår som har sine røtter i Herdalen. Jeg husker at vi var sammen.  Men når tok jeg dette bildet som slides, tro? Det er digitalisert i Tyskland for kort tid siden.

Hvorfor er vi samlet her? Har vi besøk fra Amerika? Jeg ser onkel Robert Rom oppe og bak på bildet og et par til bak til høyre for Robert som jeg ikke vet hvem er. Er der noen dere ute på nettet som husker noe fra denne store samlingen av forskjellige generasjoner? 

Står vi utenfor huset til ekteparet Tønnessen i Herdalen?

Trygve Omland

22. februar 2016

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg