St Hans på Undeland Misjonsgård

Jeg gleder meg til å feire St Hans 2016 på Undeland Misjonsgård. Jeg har mange gode minner fra denne heiegården. Her er det mange forskjellige muligheter for barn, ungdommer, voksne og gamle.

kl 1800 Sankthans-feiring. Andakt, aktiviteter, bålbrenning, bading. Salg av grillmat, brus, is og kaffi.

 

Minne 1. Kuene trives på Misjonsgården. Kan du se for deg at vi også vil kose oss her?

 

Minne 2. Misjonssenteret ser vi som bakgrunnen for hesten.

Her har jeg hatt med barnebarn. De koste seg sammen med hester og hund.

 

 

Minne 3. Her kan vi grille, gå tur, bade, bruke kano og lytte til Guds ord ved døperen Johannes som sier om  Jesus:

Han skal vokse, jeg skal avta.

Da blir det en sann St Hans.

Trygve Omland

Lyngdal 23. juni 2016

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg