Kvifor velja fråhald frå alkohol?

Psykiater Hans Olav Tungesvik skriv onsdag 17. august 2016 i Dagen Magasinet, gjengitt på internett, om kvifor han held fast på fråhaldsstandpunktet i forhold til alkohol livet ut.

Svaret må gjevast i fleire punkt:

1. Eg har aldri sakna verken smaken eller rusen.

2. Eg treng aldri tenkja skal/skal ikkje i samband med bil­køyring.

3. Føredømet for unge og eldre er det viktigaste grunnlaget for fråhald.

4. Solidaritet med alle born som opplever vonde fylgjer av alkohol i heimen, er òg eit kjernepunkt.

5. Som psykiater som òg ofte har med pasientar å gjera som slit med rusproblem, ser eg det som særleg viktig å kunna visa at ein kan ha eit godt og fullverdig liv utan alkohol. Eg fortel aldri spontant til pasientar at eg er fråhaldsmann, men mange spør kor eg står, og då er det veldig greitt og trygt å ha eit klårt svar.

Mitt håp med å skriva desse orda, er at alle som les desse refleksjonane, og som ikkje alt har tatt standpunkt, får lyst til å gjera det same valet som eg har gjort.

Sitatet ovafor har stått i Egden nr. 3, sept. 2016.og på internett: http://www.dagen.no/dagensdebatt/synspunkt/ALKOHOL/Heller-ikkje-eg-drikk-alkohol-375874

Eg er samd med Tungesvik i hans grunngjeving for fråhald. Nestekjærleik og solidaritet med menneske som treng støtte til edru livsstil er viktige argument for meg. 

Val av tekst ved Trygve Omland, Lyngdal 14.10.2016.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg