Lyngdals Avis er lynrask

Hei Erlend, du gjør en god jobb i Lyngdals Avis sammen med dine medarbeidere. Dere er heldige som er journalister. Dere kan følge med i store og små hendelser, og føle lokalsamfunnet på pulsen.

 

Redaksjonen for Lyngdals avis finner du i 3. etasje.


Jeg søkte i 1991 på en stilling som journalist i Fædrelandsvennen. Interessen for stillingen var stor. Det var ca. 50 søkere. Jeg fikk ikke stillingen. Sjefredaktør var Egil Remi Jensen. Han og ledelsen i Fædrelandsvennen var ute etter en journalist som kunne løpe raskere etter brannbilen.
Jeg har ikke vært abonnent på Fædrelandsvennen på mange år. Av og til leser jeg i avisen i Lyngdal bibliotek og i Sørlandsbadet. Men jeg finner lite stoff i avisen fra Lister og Lyngdal. Før hadde avisen kontor og journalist i Lyngdal. Lyngdals Avis fyller mye av tomrommet etter Fædrelandsvennen. Lykke til med å løpe lynraskt etter brannbilen. Med de nye, moderne, digitale mediene kan dere være på brannstedet før både politi, ambulanse og brannbil.
Nå får vi tak i mye stoff om Lyngdal i Lister24, i Lyngdals Avis og på de digitale mediene som f. eks Facebook med gruppene Lyngdal før i tiden, Lyngdal Historielag og Lyngdal Landbruksmuseum og trom.blogg.no.

 

Trygve Omland, Lyngdal 24.11.2016.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg