Yngreshytta i Lyngdal.

Jeg fant et bilde av noen kjekke karer som var engasjert på Yngreshytta for mange år siden. Da jeg så bildet, fikk jeg lyst til å vite mer om yngresarbeidet på hytta. Det var et viktig sted for meg og mange andre i ungdomstida. Jeg ønsker også å få tak i mer informasjon om hyttas historie. Hvor kan jeg finne opplysninger?

 

 

Hva heter de som er på bildet? (Jeg kjenner igjen de fleste).

Når er bildet tatt?

Hvem kan fortelle om yngresarbeidet på hytta?

Er det skrevet noe om hytta og arbeidet der? Hvis det finnes noe skriftlig, hvor kan jeg få tak i det? Du kan skrive i kommentarfeltet på facebook eller  på bloggen min: trom.blogg.no.

Trygve Omland

Lyngdal 19. mars 2017.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg