Audnedal og Lyngdal hånd og hånd i ny kommune

 

Audnedal og Lyngdal hånd og hånd

Nye Lyngdal vekker nye tanker om samarbeid, ny nysgjerrighet på naturens skjønnhet, nye muligheter til å oppdage verdier hos naboene.

Audnedal og Lyngdal skal gå sammen i en ny kommune. Er da et mål da at alle i kommunen skal oppleve nærhet til tjenester vi alle trenger? Vil de som bor langt fra Alleen, få nok stemmer i det nye kommunestyret til å faktisk bli rettferdig behandlet?

Vi som bor i Lyngdal kan ha stor glede av å besøke Audnedal. Jeg anbefaler alle å ta en tur til våre naboer i den nye kommunen. Da jeg skulle finne noen bilder fra turer til Audnedal, så jeg at jeg manglet bilder fra Byremo og fra kirkehus og bedehus som er sentrale steder i bygda. Jeg har rike minner fra samvær i Guds hus sammen med barn, ungdommer, voksne og eldre.

Hvorfor har jeg valgt disse bildene med kua som frontfigur? Hva forteller de om Audnedal?

 

 

 

Lyngdal 5.09.2019

Trygve Omland

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg