Guds vidunderlige skaperverk ved Lista fyr

Guds vidunderlige skaperverk

qrf

Se ned til høyre på bildet: Sidsel Tønnessen. Takk for kunstverket.

Jeg fant dette flotte fotoet på en utstilling på Nordberg Fort og fotograferte det.

Hva føler sauen og jeg når vi er tilstede i dette fantastiske landskapet med:

Lyset fra oven som fyller alt i alt?

Skyene i skiftende formasjoner?

Havet med uendelige dybder?

Den usynlige vinden som virker på alt mellom himmel og jord?

Friskt, grønt gress mellom tunge, grå steiner?

Forskjellige farger stemt til fest?

Den smale veien som fører oss til midten av bildet og livet?

Ser det ikke ut til at sauen er i sitt rette elemen?

Er jeg også med i dette UNDERET?

Trygve Omland
Lyngdal 8.08.2019
Min far ble født 8.08.1913.
Jeg vil minnes han i Guds vidunderlig
skaperverk og frelsesverk,

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg