Naturen blir som ny i koranatida.

Gå ut i naturen, sier myndighetene.

Er du syk, må du gå hjem, sier de.

Jeg er frisk og fri til å legge meg ned under en eldgammel gran ved elva Lygna i Kvås. Under hodet har jeg stammen på den gamle grana.

Jeg har det trygt og godt under grana med de tykke røttene,
og med elva i vill fart som nabo.

 

 

Jeg har frisk luft, friskt vann og frisk natur.

Etter hvilen er viljen sterk til å vandre videre på gamle og nye stier.

 

Skilt ved Laksetrappa i Kvås i Lyngdal.

Lyngdal 23.04.2020
Trygve Omland.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg